2 Şubat 2009 Pazartesi

TATLI MUTFAĞIMA ZİYARET

Öncelikle Allah'ımın Selamı üzerinize olsun diyerek başlıyım sözüme. Bayram tatilinde hafta sonu Bursa'daki arkadaşımız tatlımutfağıma arkadaşımı ziyarete gittiğimizde, eşiyle birlikte, güler yüzleri, tatlı dilleri bize yabancılık çektirmeden, çok güzel iki gün yaşattılar. Başta bu güzel günü yaşamamıza vesile oldukları için , arkadaşım ve eşine teşekkürlerimizi gönderiyoruz. Bursa da biraz içimdeki sıkıntıdan dolayı Beytiye yi üzmüşüm. İçim çok sıkıldı hatta çekildiğimiz resimlere ve tarihlerine bakınca o sıkıntıyı tekrar yaşıyorum. Çünkü bir hafta sonra babamın vefat haberini almıştık malesef . Bursada ne mi yapık? İlk gün akşam en alttaki çok güzel bir masayla karşılandık. Masa altı kişilik hazırlanmış sevgili Dilek ciğimin aramızda olucağını bekleyip, çıkan aksilikler yüzünden aramızda olamayışından dolayı dört kişiydik. Yenen yemeğin ardından kahve faslı, eşlerimizin diğer odada projeksiyon la sinema izlemelerinin ardından bizim sabah dörde kadar devam eden muhammetimiz .. Ertesi gün kalkıp aşağıdaki güzel kahvaltı ve Bursa nın çok güzel tarihi Camileri, Türbelerini gezip o yağmur ve soğuğa aldırış etmeden akşam eve geç gelmemiz, görülmeye değerdi. Tabi bu arada şiddetle ağrıyan dişimi aklıma getirmek istemiyorum bile. Beytişimle çok güzel sohbetler ettik, kitap okuduk, tabi çocukda az buçuk bizi perişan etmedi desem yalan olur:) ama bütün bu engellere rağmen iki günümüzü dolu dolu yaşamaya çalıştık. Beytişime ve eşine tekrar teşekkür ediyorum bize güzel iki gün geçirmemize vesile oldukları için. Bu arada bana gelirken hediye verdiği, toprak fırında yapılmış çörek, kahvaltıda k.validesinin hazırladığı, patlıcan, biber közlemesiyle hazırlanmış garnitürü, ve çok güzel Özdilek havlularından dolayı teşekkür ediyorum. Biz terminale gelen kadar içimiz dışımıza çıkmış perişan bir vaziyetteydik:) Terminaldede aç gözlülüğümün maduru olup, kestane şekerinden aldırıp, tatlı yiyince İznik e dönene kadar miğde bulantım. Özet olarak bunları yaşadım. Bursa gezimde... Şimdi dilerseniz bu güzel gül, gül yaprakları ve boncuklarla döşeli masamızda neler mi vardı?




Sebzeli mercimek çorbası,
tabakdada görüldüğü gibi arpacık soğanlı fırında kuzu kebabı
pilav
patates kızartması
közlenmiş biberden sarımsaklı yoğurtla hazırlanmış harika bi garnitür
mevsim salatası
burma baklava
etimek tatlısı
ellerine sağlık arkadaşımın herşey birbirinden güzeldi , inş. bir daha ki sefere bizde görüşmek ümidiyle diyorum... Sevgilerimle

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir dahaki buluşmada hep beraber oluruz inş.Kuzu kebabını biraz daha yakından görebilseydik:)

O kadar aradan sonra hoşgeldin Melekciğim.

Melek* dedi ki...

hoşbuldum Dilek cim:)

meleginmarifetleri dedi ki...

Harika bir gezi olmuş..
Masada süper görünüyor sizlere afiyet olsun..
Sevgiler..

Unknown dedi ki...

ziyaretin beni cok mutlu etti bende iyade ziyarete geldim.

ne guzel dolu dolu bir blog ayrica ne guzel 2 gun gecirmisiniz sizede degisiklik olmustur.keyifli birazda yorucu ama olsun arkadasiniz sizi ne guzel agirlamis onemli olan guler yuz gerisi bos bence.

sevgiler gonderiyorum gorusmek uzere

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Tatlı Mutfağım dedi ki...

Melekciğim kız sen beni üzmedin ki :) tekrar aramıza dönmene çok ama çok sevindim. keşke senin dişin ağrımasaydı havada güzel olsaydı kim bilir o zaman daha güzel olurdu. ama nasip kısmet inş. artık dileğin 40 uçurmasında hepberaber bana gelirsiniz belki yine :) tabi bu bir hayal...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

çok güzel bir gezi olmuş herşey süper sizlere afiyet olsun..kocaman sevgiler

Jasminskager dedi ki...

Canim benim hosgeldin ozlemistik seni.
N e guzel gecirmissiniz hayran oldum , bende orada olmak istedim dogrusu.Hersey mukemmel sofra duzeni yemekler Beytiyeyle bende tanismak isterim dogrusu.

eldivenlerim dedi ki...

güzel bir gezi olmuş, masa harika gözüküyor, afiyetler olsun.....

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

güzel bir tatil olmuş.herşey harika görünüyor.afiyetler olsun.

www.arzumcum.blogcu.com

keskinli dedi ki...

canim güzel dileklerin icin cok tesekkür ederim
cokta güzel bir tatil olmus aramiza tekrar hos geldin sevgiler

simayhobievi dedi ki...

aramıza hoşgeldin canım afiyetler olsun