14 Haziran 2008 Cumartesi

MUHALLEBİLİ BİSKÜVİ TATLISI


Merhabalar bugün önemli bir gün, ünv sınavı, babalar günü, ve maçımız...Maç başarılıydı çok şükür, umarım ünv. sınavına giren kardeşlerimizde çalışmalarının mükafatı olarak hak ettikleri yerleri, istedikleri meslekleri kazanırlar. Babalar günün için de öncelikle bizim evdeki yani oğlumun babası olan babamızın babalar gününü sonrada diğer babaların babalar gününün kutlarım. Beytiye'ciğimin verdiği fikirle çocuğuma kurdale bağlayıp eline ver dedi en büyük hediye olarak, deniyeceğim:) Birde bannerim dikkatinizi çekmiştir tatlıların mutfağı olan tatlımutfağım bana iki banner hazırlamıştı, canım arkadaşım sağ olsun o da çok güzel di sonra bir baktım, canım lavantinciğim bana mail atmış iki banner hazırladığını söylemiş çok güzel iki banner hazırlamış tam blogumun adına uygun , canım arkadaşlarım benim için uğraşmışlar beni çok mahçup ettiler. Allah da onların gönlüne göre versin. inş. Hediye vermeyi çok severim ama hediye almakda beni mutlu eder , ben bu bannerleri hediye olarak kabul ediyorum. Arkadaşlarım sağ olun, elleriniz dert görmesin. Sizi çok öpüyorum canlarım beni. Bu bisküvi tatlımı geçen gece yaptım canım çok tatlı istemişti, ertesi güne bir dilim kalmıştı o kadar güzel olmuştu...
Malzemeler: 1 paket kakaolu petit beurre bisküvi
1 su bardağı şeker
3 su bardağı süt
2 yemek kaşığı tereyağ
istenilen yumuşaklığa gelene kadar un ( akıcı kıvam olması lazım)
Yapılışı: Bir tencerede , süt,şeker,tereyağı, un karıştırarak sertleşene kadar kaynatılır.Borcam tepsisine bir kat bisküvi dizilir.Yapılan muhallebi üzerine dökülür.Bir kat daha bisküvi daha dizilip kalan muhallebide üzerine sürülür. En üstüne son olarak, bisküvi kırıkları dökülür. Dolapta birkaç saat bekletildikten sonra servis yapılır.
Afiyet olsun..

10 yorum:

NESRIN dedi ki...

babalar gununde guzel bir hediye olur.

Tatlı Mutfağım dedi ki...

Tarihe bir tarih yazaaaaaaaaaaaaaaarrr.. yaşaaaaaaa Tükiyeeeee... Lallalalalal lala laaaa yaşaaa Türkiyeeee:))))

Canım hayatımda ilk defa maç izledim sevinç nidamı paylaşmak istedim. İnş. ülkemizin adı hep güzel şekilde tüm dünyaya duyurulur. Hayatımda ilk defa maç izledim. eşime eşlik etmek istedim. Hep erkekler ne anlar şu maçtan niye bu kadar heyecanlanırlar derdim ama şuan onları çok iyi anlıyorum:)))

Canım banneri çok beğendim.Çok güel oturmuş. pek bi yakışmış. Eline sağlık lavantinin. Sende güle güle kullanasın inş:) Bende seni öpt canım. Duaların içinde Allah razı olsun. Katlayarak sana gönderiyorum. Allah'ımda icabet etsin inş.

yine ilk yorumu ben yazdım galiba:))

Jasminskager dedi ki...

Canim elelrine saglik biskuvili pastan harika gorunuyor.Bannerin de harika olmus bu arada gule gule kullan.Ne guzel yardimci arkadaslari var sana banner hazirlayan,ben bulamadigim icin koca pastayi oturttum bloga.Hani arkaslara duyurulur he he espri bir yana da bende beklerim canim.Allaha emanet ol.

yesildomates dedi ki...

canım banner gerçekten çok şık olmuş..güle güle kullanman dileğiyle..
maç gerşekten çok heyacanlıydı..
ve sevinçle bitti..
devamı gelir inş.:))

ellerine sağlık bisküvili pastandan bir dilim aldım..
öpüyorum....

yemek dedi ki...

Melek'ciğim, güzel günlerde kullan canım. Teşekküre bile değimez, basit bir baner. Ama sıklmassam eğer baner çalışmalarım devam edecek inşallah. Daha güzel yapmayı becerirsem yenileriz.:)
Sevgiler...

ab-ı hayat dedi ki...

Büsküvili pastan nefis görünüyor canım,ellerine sağlık.

Banner'ını da güzel yazılarda kullan:))) Melekciğim,blog ismine yakışır olmuş.Hazırlayanların ellerine sağlık.


sevgiler...

karakazan dedi ki...

biskuvili tatli harika olmus canim,eline saglik.

selamlarimla.

Unknown dedi ki...

canim biskuvili pastan nefis gorunuyor ellerine saglik.
sevgiler.

antepası dedi ki...

Kıskandım valla:))İki kişi birden.Ne güzel bannerler.Ellerine sağlık.Pastada çok güzel.Olsada yesem.

Gönül dedi ki...

pastan pek güzeldir eminim...elciklerine sağlık...öpüyorum sevgilerimle