3 Haziran 2009 Çarşamba

7. ULUSLARARASI TÜRKÇE OLİMPİYATI

Arkadaşlar biliyorum arayı açtım, affınıza sığınarak yemek yerine size çok beğenerek izlediğim Türkçe Olimpiyatından bir kaç kareyi paylaşmak istiyorum. Sevgi dili oldu güzel Türkçe'miz çok gurur verici bir hadise bu... Yedi yılda bu kadar ilerlemesi büyük bir Lütuf bizlere. Belki o salona gidip izlemek nasip olmadı ama bizde ekranlardan gözyaşları içinde, zevk alarak izledik. Jüri üyeleri, kına gecesi, vefa ödülü, düet, folklor ekibi ve adını sayamadığım bir çok gösteri izledik.Emeği geçen başta yurt dışında okullar yapılıp açılmasına vesile olan iş adamlarına, ardından sıcacık yuvalarından anne ve babalarından kopup gurbete giden genç öğretmenlerimize, ve aylarca çok çalışıp Türkçe 'yi öğrenme gayreti gösteren güzel öğrencilere teşekkür ediyorum.Kısacası emeği geçen bütün gönül dostlarına bu teşekkürüm..İzlemek veya Olimpiyat lar hakkında bilgi almak isterseniz buradan yararlanabilirsiniz."Bu adam benim babam" şarkısında Fatih KISAPARMAK"ın duygulu anları.
Bu yıl ki VEFA ÖDÜLÜ Bülent ARIÇ dan öğretmen eşini 2008 Kasım ayında kaybeden öğretmen abimize verildi.
"Bu adam benim babam" şarkısında duygulanan Fatih KISAPARMAK
"Demir attım yalnızlığa" şarkısını Azeri kızımızla düet yapan Ebru GÜNDEŞ
Çiğ köfte eşliğinde yapılan Sıra gecesini Afrikalı kardeşlerimizden izlemek büyük zevkdi.
Folklor ekibinden güzel bir gösteri
Jüri üyeleri Ebru GÜNDEŞ,Emrah,Ekrem DUMANLI,Serdar ORTAÇ,Oktay KAYNARCA,Fatih KISAPARMAK,Erhan GÜLERYÜZ,Orhan HAKALMAZ ve Hakan ŞÜKÜR
Öğretmen eşini gurbette kaybeden abimiz ve çocukları Vefa Ödülü alırken
Folklor ekibi

18 yorum:

Disalce dedi ki...

birazını seyredebildim..çok güzel bir organizasyon....yabancıların türkçeyi bu kadar güzel konuşmaları gurur verici bi olay...

öpüyorum seni canım...

makbule dedi ki...

merhaba arkadaşım siteni yeni keşfettim çok güzel kareler paylaşmışsın bizlerle heryıl dahada yenilenerek devam ediyor türkçe olimpiyatları geçen yıl izmirdeydi bende izleme fırsatı bulmuştum gerçekten müthiş bir duygu o çocuklardan türkçeyi dinlemek
banada beklerim sevgiler
lilavemor

made in funda dedi ki...

oğlumla heyecanla bekliyorduk yine kaçırmışım.ne ara yayınlandı anlamadım.çok harika bir organizasyon...

Pembe Tatlar dedi ki...

Ben izledim canım gerçekten çok gurur duydummm ama paylaştığın kareler çok güzel...
Bu arada fon müziğin çok güzel rahatlayıcı:)

Sevil Altunel dedi ki...

evet bende dilimizle gurur duyuyorum.bu gösteriyi buraya geldiğinde izleme fırsatım oldu ama fotomu evde unutmuşum ..şimdi senin paylaşımına çok sevindim.ellerine emeğine yüreğine sağlık..arkadaşım..sevgiler..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ne kadar güzel hazırlanmışlardı bu senede..
Rabbim başarılarının devamını nasip etsin inşallah..

aleyna dedi ki...

s.a.ziyaretiniz için teşekkürler.yine bekliyorum.program çok çok güzeldi.milletimiz için böyle uğraşan insanlardan ALLAH razı olsun.ayrıca ekliyorum sizi listeme.A.E.O.

Baharcicegi dedi ki...

Cok güzel bir organizasyon olmus,burdada yapiliyor cocuklarin daha iyi Türkce konusmasi icin özellikle Almanyada yasayipta türkcesi az olan cocuklarimiz var,Aileler cocuklarina önce anadil ögtetip sonra Almanca ögretseler sorun olmayacak ama malesef burda dogan kisiler bu konuya fazla duyarli degil.

payöasim icin sagol canim
hayirli bereketli cumalar

TAZE NANE dedi ki...

Hiç seyredemedim ben.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
güzel Türkçe'mize tüm herkesin gerekli özen ve itinayı göstermesi dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Haydi mutfağa dedi ki...

Bülent Arınç'ı ağlayarak izledim.Rabbim vesile olan herkesten razı olsun.

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, ilk defa duydum senden, cok hosuma gitti bu organizasyon. Ne güzel calismalar yapilmis, paylasimin icin cok tesekkürler, sevgiler....

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok güzeldi bende çok duygulandım.Türkçeyi ne güzel öğrenmişler gerçekten hepsinin emeğine sağlık...
turuncumutfak.blogcu.com

hatice dedi ki...

Merhaba canım,hepsini seyredemedim fakat dilimzi çok güzel öğrenmişler duygulanmamak elde değil....iyi hafta sonları...

Selma Alkan dedi ki...

Merhaba ablacim bende ne yazikki seyredemedim ama youtube dan izlerim bilgilendirdiyin icin cok tesekkur ederim..Sana guzel bir hafta gecirmeni diliyorum ..sevgiler

Adsız dedi ki...

ben ara ara haberlerde gördüm gazeteden okudum ama maaşAllah bizden güzel konuşuyorlar..emeği geçen herkese büyük teşeürler..guru verici gerçekten de ve Türklüğünden kültüründen utanan yabancılara özenen vatandaşlar ibret alsın valla onlardan da bize kal geldi:))

Lezzet Gemisi dedi ki...

Merhabalar.. Ziyaret ve mesajlarıyla hep yanımda olduğunu hissettiren vefakar blog dostuma kocaman teşekkürlerimle.... Sevgiler....

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Nice olimpiyatlara İnşaAllah.Her yıl bir öncekinden daha görkemli olsun.