10 Nisan 2008 Perşembe

SİRKELİ KURABİYE

Yine yorgun geçen günün ardından burdayım, bugünlerde çok sık güncelleştiremedim blogumu, ama oğlum okadar yaramaz olduki, inanın sağımı, solumu karıştırır oldum.Şöyle ayaklarımı uzatıp, türk kahvesi eşliğinde kitap okumayı özledim.Aslında bunu en son bugün yaptım ama rahat bir şekilde değil, oğlum hiç rahat vermediği için bugünü saymıyorum.Çünkü okuduğumu anlamıyorum.Bu sirkeli kurabiyeyi bekarken ablam çok yapardı.Eşimin arkadaşları gelicekti onlara yaptım, yanında mavi pasta, zeytin ezmeli açmayla birlikte servis edildi.Çok beğenmişler olmalıki tabakları silip süpürmüşler:)Neyse bugünkü cuma yazımda benim çok hoşuma giden bir söz olucak...
Aç açabildiğin kadar sineni, ummanlar gibi olsun! inançla geril ve insana saygı duy; kalmasın alaka duymadığın ve el uzatmadığın mahzun gönül...!
Bu sözden müthiş dercede etkileniyorum paylaşmak istedim..
Malzemeler: yarım paket margarin veya tereyağı
1 çay kaşığı karbonat
biraz tuz
bir yumurta, beyazı içine sarısı üstüne sürülcek.
yarım çay bardağı sıvı yağ
yarım çay bardağı sirke
aldığı kadar un
Yapılışı:Margarin, yumurta akıyla yoğurulur.İçine tuz,karbonat, sıvı yağ, sirke ve aldığı kadar un ile yoğurma işlemine devam edilir. Kurabiye kalıplarında şekil verilir. Üzerine yumurta sarısı ve susamda serpilip fırına verilir. 170C fırında yarım saat pişirilir. AFİYET BAL OLSUN !. . .

13 yorum:

ab-ı hayat dedi ki...

Kendimce beni etkileyen sözleri not ettiğim defterime yazılan satırlardan bir tanesi de bu çok beğendiğim söz...


Kurabiye nefis görünüyor,ellerine sağlık canım.


Son dönemler de ben de o kadar yoğunum ki,bloğumla yeterince ilgilenemiyorum.Benim ki tatlı bir yoğunluk,uzun süredir yapmak isteyipte yapamadığım bir konuda güzel bir fırsat yakalayıp hemen değerlendirmeye başladım.


Dualarını bekliyorum Melekciğim.



sevgiler...

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım sözden çok etkilendim..not ettim..gönlüne sağlık ayrıca da ellerine sağlık kurabiyeler için..sevgiler hayırlı cumalar canımmm

ayşegül mutfakta dedi ki...

selam canım blogunu ilk kez geziyorum özellikle bsmeleyle başlamandan çok etkilendim
ikincisi bu sirkeli kurabiye beni hayrete düşürdü böyle değişik tadları görünce müthiş derece deneme isteği duyuyorum
çokda basit malzemelerle yapılmış denemek şart oldu :)
öpüyorum

keskinli dedi ki...

selam canim
kurabiyeler enfes ellerine saglik yorumuna bende cok güldüm kiz sevgiler öptüm seni ve oglusunu

EVINIZDEN BEREKET,dilinizden dua,kalbinizden RAHMAN ve RESUL ASKI eksik olmasin cumaniz mübarek olsun

Yaren dedi ki...

CAnim ellerine sagli nefis görünüyor.Afiyetler olsun.Melekcim cocuklar büyüyene kadar bizlere rahat yok:)Kendimizle ancak o zaman ilgileniriz,herseyi yarim yamalak yapmak zorundayiz,kendimiz icin olan seylerde.Sana kolayliklar diliyorum canim.Cuman kutlu olsun ,sevgiyle kal.

antepası dedi ki...

Canım ellerine sağlık.Ne güzel görünüyorlar.Sözde çok güzelve anlamlı.Çocuklar büyüyene kadarbu böyle.Rahat ne demek:))))

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Ellerine sağlık canım , kurabiyelerin
pastanedikileri aratmayacak kadar güzel olmuş ...
İyi hafta sonları diliyorum , Allah 'a emanet olun...

made in funda dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK.NEFİS BİR GÖRÜNTÜ.EMİNİM TADI ÇOK GÜZELDİR..

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Meleğim
Allah yardımcın olsun canım
zahitcik yoruyor annecini
annecik sabr ediyor,zahitcik büyünce bu günleri hatırlayıp tebessüm ediyor

çoluk çocuk yok ama geçer canım hepsi,bu zamalarını özlersin oğluşunun:)

Ellerine sağlık
harika olmuş kurabiyeler
ağızda dağılıyor dimii

bende hazır çocuk yokken gezebildiğim kadar gezeyim diyorum:))

sevgiyle kal
mutlu haftasonları
zahitciğin tatlı yanaklarından öpüyor dilek teyzesi

muko dedi ki...

çok güzel bir söz..

kurabiye ise nefis görünüyor eline sağlık arkadaşım
sevgiler...

Disalce dedi ki...

meleğim özlediğimiz o kadar çok şey varki....en çokda çocuk olmayı özledim......

kurabiyelerin nefis olmuş canım...ellerine sağlık.....

yazmış olduğun söz çok anlamlı....paylaşımın için teşekkürler......

Sevil Şahin dedi ki...

Merhabalar arkadaşım porselen demlik ailesi olaraktan sanalda yapmış oldugumuz etkinliği biraz dahada geliştirerek dergi basmaya karar verdik ve sizlerden de dergimizde hangi tarif yada sitenizde bulunan tüm tarifler ile isimleriniz ile yer almak ister iseniz bizimle irtibata gecmenizi rica ediyorum .Bugüne kadar etkinlikte yer almış olan arkadaşlar sizlerde hangi tarifleriniz yayınlansın yada yayınlanmasın diyorsanız lütfen bize
porselendemlikdergi@hotmail.com
adresine mail atınız isim ve site adınızı yazmayı unutmayınız. http://birdemliksohbet.blogspot.com hayırlı tatiller arkadaşım

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.