10 Mart 2008 Pazartesi

YAYLA ÇORBASI , DİET ETKİNLİĞİ VE SOBE

Arkadaşlar merhaba, etkinliklere pek katılmayı sevmiyorum daha doğrusu yetişemiyorum, ama bu etkinlikliği Dilek düzenlerse katılırım. Bu çorbayı sevgili eltimin blogundan aldım.Tarif aynen orada olduğu gibi tek farklılık nanede koymam oldu, haspirin olduğunu unutmuştum onuda sağ olsun eltim Antep'den göndermiş. Kendisine teşekkür ediyorum. Diet esnasında ne yemek yerseniz yiyin ekmeksiz yemeye dikkat edin. Yoksa babam gibi kepekli ekmek alıp 2-3 dilim yemek yerine bir ekmeği yememek gerek:) meğer adamın dieti bahaneymiş, kepek ekmeğini çok seviyormuş ondan kepek ekmeği yiyormuş. Bizde çok güleriz sofraya oturduğumuzda ama ne yapalım, insan kendi sağlığını kendisi düşünmeli. Sobeme geçiyorum ,
MASAMIN ÜSTÜNDE NELER VAR? Bilgisayarımız,hoparlör,boş ve dolu cd lerle birlikte cd çantası, kitaplarımız, dergilerimiz, eşimle benim okuduklarımızı not almak için kalem ve defterlerimiz ve en önemlisi Kur'an-ı Kerim mevcut ve şu andada nescafe fincanım var:) birtaraftanda içiyorum:)
YAPMAK İSTEYİPTE YAPAMADIKLARIM; Zaten onları bildirmiştim geçen sobemde ... En önemli kısım ise çocuğumla ilgili olan bölümdür.
HAYATTAN EN KEYİF ALDIĞIM ŞEYLER; Çözülen türban nedeniyle eğitimime devam etmek olucak en önemlilerinden bir tanesi, çocuğumla oynamak, bilgisayarda veya okuduğum kitaplarda değişik şeyler öğrenmek, kafamızın uyduğu iyi insanlarla, gerek arkadaş çevrem olsun, gerek ailem, gerekse eşimin ailelerinden kişilerle koyu sohbetler etmek.
Ben kimseyi sobelemiyorum:)))

10 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

melekimm ilk yorum benden...çorba nefis bi kere ellerine sağlık..cevapların da çok içten zaten...beni yüreklendirdiğin için de ayrıca teşekkür ediyorum sana

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

CANIMM benim çok mutlu oldumm.çorba da nefiss görünüyor.Katılımın için de çoook teşekkür ederim.

sobe cevaplarınıda çook beğeniyorum zaten,yüreğine sağlık

mutlu huzurlu haftalar
öpüyorum

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Melek corba harika olmus canim ellerine saglik.Sobe cevaplarin da cok icten olmus yüregine saglik.

selamlarimla.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Melek,
Hazırladığım klibi beğenmene çok sevindim,İnşallah devamı gelecek.
Daha önce yayınladıklarımı da videolar başlığı altında toplayacağım,yazı dizilerinin sonunda farkedilmeyebiliyorlar.
Kervansarayın müziklerini özellikle ipek yolu ve kervansaray olanı çok seviyorum.
Bende bu iki şarkıyı internetten bulup indiremiyordum,lime Wire'de sorun çıkarıyordu.
Oğlum 15 tatilde eve geldiğinde üyesi olduğu depomp3 diye bir siteden indirdi.

O siteyi ve şarkıları indirme aşamasını bilmediğim için bende kayıtlı olandan sana da gönderiyorum.
İletişim bilgilerinden öğrendiğim e-mail adresine gönderdim.
Çok huzur verici bir müzik,insan bir an bütün sıkıntılarından uzaklaşıyor.

Umarım yardımcı olmuşumdur.

Bu arada çorba nefis olmuş,ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Çorba nefis olmuş ellerine sağlık

ebrulitatlar dedi ki...

Melek'cim çorban çok güzel olmuş. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

Gönül dedi ki...

ellerine sağlık şekercim..sevgilerimle öpüyorum

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim yüregine saglik cevaplarin süper.
Corbanda aynen öyle.
sevgiler.

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık,nefis görünüyor çorba.


sevgiler...

meleginmarifetleri dedi ki...

Ellerine sağlık melek çorba tam diyetlik sevgiler