14 Ocak 2008 Pazartesi

SAĞIM SOLUM SOBEEE

Benide bir sobeliyen çıktı en sonunda:):)sevgili arkadaşım abıhayat beni sobelemiş.geçde olsa cevap vermeye çalışacağım.Olsam olsam ne olurdum? Yemek olsam ne olurdum? Olmassa olmazlar arasında olan ekmek olurdum,su olurdum,tuz olurdum...
Renk olsam ne olurdum? Bereketli topraktan çıkan çimen yeşili olurdum... Bana huzuru çağrıştıran...

Çalgı aleti olsam ne olurdum? Def olurdum,çalındığında kulağıma çok hoş gelen bir dinletisi olduğu için...

Aylardan ne olurdum? Nisan ayı olurdum, yaza girmenin bir mutluluğu kaplar içimi...Mevsimlerden bahar olurdum...

Ayakkabı olsam ne olurdum? Kış mevsimi dolayısıyla, giyince sıcacık tutan çizme olurdum...
Kıyafet olsam ne olurdum? Eşarp kıyafetler arasına girermi bilmem ama ... Girerse takmaya zevk aldığım eşarp olurdum...
Bende çok değerli arkadaşlarım yeşildomates , dilek ' i sobeliyorum (eğer kabul ederlerse)

10 yorum:

Yaren dedi ki...

Cok güzel cevaplar vermisin canim,tebrikler:)

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Canımm çook teşekkür ederim.Beni sobelediğin için.Çok mutluyum.Bu arada cevaplarında çok hoşuma gitti.
SEVGİYLE KAL

NiNo dedi ki...

canim benim siparis uzerine yapiyorum boyle tasarimlar hazir fonlara karakterler objeler yerlestiriyorum begendigine sevindim opucukler

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Ben de eşarp hastasıyımdır.Bayana da çok yakışmış.

yesildomates dedi ki...

canım meleğim ben seni hiç kırarmıyım..ilk fırsatta cevaplarını bende görebilirsin...

seni yakından tanımak çok güzeldi..

öpüyorum..yakışıklı oğluşunuda kocaman öptüm..görüşmek üzere....

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Melek'cim cnm çok güzel cevaplar,böylece bir adım daha atıldı tanışmak yolunda.öptüm cnm

ab-ı hayat dedi ki...

Melekciğim,

Sobemi kabul edip cevaplamış olman beni mutlu etti.Eşarplar konusunda sana katılıyorum,seni biraz daha yakından tanımak güzeldi...


sevgiler...

yemek dedi ki...

Melek'ciğim, güzel cevaplarınla seni biraz daha yakından tanıdık.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Ne kadar da güzel cevaplar yazmışsınız, bu sobeler sayesinde sizleri daha yakından tanıyoruz...

Laf aramızda eşarpta aklım kaldı...:))

Sevgiler...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhaba Melek, aaa bizi kizdirmaya calistin dimiiii.
Cevaplaman cok harika bir tarzda olmus, ellerine saglik, yukaridaki patlican kebabinda tam bana göre yerini bos bulursan bilki ben aldim, sevgiler....