26 Aralık 2007 Çarşamba

MANTAR KIZARTMASI

Bu yemeği ilk defa gördüm kayınvalidemde, mantar kızartması denip duruyor evde dilden dile.Beni sardı bir merak, nasıl birşey diye sorarken, baktım kayınvalidem yapmış bile...
Mantarları doğradı, başka bir kabın içerisinde 1 yumurta, 3 kaşık un biraz baharatta koyup çırptı.Üzerine kesilen mantarlarıda kaşıştırarak kızdın tavada kızarttı.
Tabi herkezin damak tadı farklıdır, her ne kadar ben sevmesemde, çok yemek seçen kaynım çok severmiş...Yani yemek seçenlerin tercihleri arasına girebilir:))

9 yorum:

lavantİn dedi ki...

Biz de mantar kavurması sevenlerdeniz. Helede taze mantar ve bio yumurta olursa.:)
hayırlı geceler...

SİBELL'CE dedi ki...

mrb!canım bna yaptığın güzel yorumlar için çok teşkkr ederim.mantar tarifin yöresel bi yemek heralde ilk kez gördüm bnde denicem ilginç geldi bana lezzetli görünüyor ellerine sağlık sevgiler...

SİBELL'CE dedi ki...

pardon soylemeyi unuttum bn seni listeme ekledim görüşelim

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

mantar delisi biri olarakkk rejimde ödüllendirme yaparkenn bundan yapsam diorummm ama sonrada nahh zayıflarsın kızım sen diyorum kendimeee ehehehehe...eminimki çok güzel olmuşutr..sevgilerimle

kitchensweetkitchen dedi ki...

Kayınbirader gelsin, aç bırakıcam onu:)))Üç öğün nohut dürüm yediricez.Antep'te meşhurdur.Çok da ekonomik oluyo:P

ab-ı hayat dedi ki...

Ben de pek severim mantar kızartmasını ve mantarlı yemekleri,ben un kullanmıyorum ama.

Kayınvalidenin ellerine sağlık.


Okuyorum bölümündekileri yıllardır beğenerek takip ediyorum ve hiç pişman etmediler beni,kalitelerini koruyorlar her daim...


sevgilerimi gönderiyorum...

ab-ı hayat dedi ki...

Kızımı uyutmuşken diğer blogları ziyaret ediyorum:))) yoksa rahat vermiyor.


hayırlı geceler....

disal dedi ki...

aslında mantara bayılırım..ama bu yemekte sanki mantarlar çiğ kalıyormuş gibi geldi bana....
olsun mantarı her haliyle çok severim...

ellerine sağlık yapanın.....
öptüm canım görüşürüz...

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

bende mantar sevmeyenlerdenım..yanı sevmıyor degılde pek tercıh etmıyorum dıyelım:P ama mantar aşığı eşim buna bayılacak heralde...ellerıne saglık...sevgılerımle...