26 Aralık 2007 Çarşamba

PRATİK BİLGİLER

Bir dergiden gördüğüm bilgileri paylaşıcağım...Meğer ne güzel şeyler yazıyormuş dedim, bayadır ellenmeden kitaplıkta duran dergiyi, oğlumun okumaya çalışma merakı yüzünden bir kaç gündür ortalıklarda geziyor.Aldım biraz göz gezdirdim, halbuki daha önceden okumuştum ama sanki ilk defa okur gibiyim.Alıcı gözüyle okudum galiba:))




*KESİK LİMON NASIL SAKLANIR?
Küçük bir tabağa toz şeker serpin.
Kesik tarafı şekerin üzerine gelecek şekilde tabağa koyduğunuz limonu
2 hafta boyunca kurumadan saklıyabilirsiniz.






*BOL KALSİYUM İÇİN HAVUÇ YAPRAKLARINI ATMAYIN.
Satın aldığınız havucun yapraklarını atmayın salatalarda kullanabilirsiniz.Çünkü bu yapraklarda kemik erimesini önleyen kalsiyum bol miktarda bulunur.









*LAVABODAN GELEN KOTÜ KOKUYU GİDERMEK İÇİN
Lavabonuzdan gelen kötü kokuyu gidermek için, lavabonuzun içine bir avuç kaya tuzu atın.
Kokusu yok olacaktır.






*KIZARTMA YAPARKEN YAĞ SIÇRAMASINI ENGELLEMEK İÇİN
Kızartma yaparken yağ sıçramasını engellemek için, kızartma yağının içi
ne bir miktar tuz veya ekmek atın.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba piratik fikirler cok iyi olmus tesekkürler