5 Aralık 2007 Çarşamba

MARMELATLI KURABİYE


Malzemeler:1 ymurta
1.5 çorba kaşığı pudra şekeri
Yarım paket margarin(oda ısısında)
1 çorba kaşığı sıvıyağ
Yarım çay bardağı süt
Yarım pak. kabartma tozu
aldığı kadar un
3 yemek kaşığı nişasta
üzeri için:malmelat
Yapılışı:Tüm malzemeler karıştırılarak kurabiye hamuru yoğrulur.Cevizden daha ufak parçalar koparılıp yuvarlanır.Parmak uçlarıyla içleri oyulur ve tepsiye dizilir.160 derecede 25 dk kadar pişirilir.Fırından çıkarınca üzerine mamelat sürülür.Bu tarifte biraz değişiklik yaptım.Orjinal tarif için,kitchensweetkitchen e bakabilirsiniz.Bu arada değerli arkadaşım kitchensweetkitchen e teşekkür ederim.Böyle güzel bir tarif sunduğu için bize.

15 yorum:

NİRVANA dedi ki...

Ellerinize sağlık sitelerinizi çok begendim yorumunuz içinde teşekkür ederim....Oğlunuz çok tatlı allah onu size bağışlasın...sevgiler..

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Süper olmuşlar.Bir dahaki sefere ben de nişastalı deniycem.Ellerine sağlık.

Yaren dedi ki...

Merhabaaa hemen acil sekilde pesinden geldim,senin kurabiyeler nefis görünüyor,hemde marmelatliysa kesinlikle hayir demem,e o zaman caylar senden canim:)) Ellerine saglik

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık çok güzel bende çok yapar ve çok severim
ellerine sağlıkk

Gönül dedi ki...

canım ellerine sağlıkkk pek güzel olmuşlar...sevgilerimle

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Bir bardak çayımın yanına bir tane kurabiye aldım gidiyorum.Ellerine sağlık canım...

meleginmarifetleri dedi ki...

ellerine sağlık nişastalı kurabiyeler çok güzel oluyor dimi sevgilerimle hoşçakal

inci dedi ki...

Canım ben de sana ziyarete geldim...bloğun çok sıcak olmuş sana kolaylıklar dilerim...kurabiyeler ise muhteeşm olmuşlar...ellerine sağlık:))

Adsız dedi ki...

merhaba bende bu kurabiyeyi denemek istedim bir türlü kismet olmadi bu sefer unutmadan denemek istiyorum.Sizinkilerde cok güzel olmus elinize saglik görüsmek dilegiile.

ebrulitatlar dedi ki...

Kurabiyeler nefis olmuşlar. Ellerine sağlık canım. Sevgiler..

keskinli dedi ki...

selamlar
ziyaretine ve güzel yorumuna cok tesekkürler canim hangi bloguna yorum yazayim sasirdim vallahi harikasin
ben pastadan getirdim ve bu kurabiyelerden alip gidiyorum canim sevgiler

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Merhaba kurabiyeler nefis. Banada kaldımı acaba? Elleriniz dert görmesin sevgiler...

Selma Alkan dedi ki...

Sevgili Melek ablacim oldumu simdi sabah sabah canim kurabiye cektiii ellerine saglikkk..icindeki marmelat kurabiyeye cok guzel tatveriyor..bide kurabiyeyi pisirmeden once kenarlarini dovulmus cevizede batirinca cok guzel oluyor..guzel neseli mutlu bir hafta sonu gecirirsin insallah ablacim optmm seniii

Disalce dedi ki...

canım ellerine sağlık..

nefis görünüyorlar....

bu aralar kurabiye yer oldum..eskiden pek sevmezdim...

şimdi bayılıyorum...

Melek* dedi ki...

yorumlarınız için sağolun