29 Aralık 2007 Cumartesi

PEYNİRLİ ZARF BÖTEĞİ


Ben bu zarf şeklini sevgili mutfakozlemi 'n de Patlıcanlı zarf böreğinden gördüm. Ben onun kadar güzel anlatamazdım heralde:)
Malzemeler:4 adat yufka
1 yumurta
biraz su
peynir
yarım demet maydanoz
sıvıyağ,bir kase yoğurt
Yapılışı:Yufkaları mutfakozlemi' n deki gibi açıp aralarına iç harcı koyulur.İşlem bittikten sonra üzerine, yumurta,yoğurt,sıvı yağ karışımı sürülür.160 derecelik fırında yarım saate yakın pişirildikten sonra servis yapıp afiyetle yiyn:)

16 yorum:

sevimin sayfasi dedi ki...

Börek nefis olmus
ellerine saglik

Aymen dedi ki...

ayy şimdi olsa hiçte fena olmazdı acıktım ve bu böreği yemek istiyorum:))

mutfaközlemi dedi ki...

canım merhaba
ellerine sağlık senin böreğinde nefis görünüyor..

sevgilerler - özlem dinçer

banu kırmızıgül dedi ki...

canım harıka olmus. ellerıne saglık.
2008 yılı mutluluk, saglık ve basarı getırsın sevgıler..

banu kırmızıgül dedi ki...

canım harıka olmus. ellerıne saglık.
2008 yılı mutluluk, saglık ve basarı getırsın sevgıler..

ab-ı hayat dedi ki...

2008 yılının hayatınıza sağlık,başarı,mutluluk,huzur ve hayal ettiğiniz tüm güzellikleri getirmesi dileğiyle….



Sevgiler….

Gönül dedi ki...

Yaşamın kaynağı .Sevgi ise sevgi bir tutku, tutku bir amaç, amaç bir şeyleri birileriyle paylaşmaksa, paylaşmak dostluk, dostluk hatırlamaksa eğer hep aklımdasınız! Yeni yılda da dostluğumuzun daha da pekişmesi ve ebedi olması dileğimle;



2008 yılının sağlıkkk ,mutlulukkk,başarıı ve bol kazanç getirmesi dileğiyleee vatanımız ve TÜRK MİLLETİ içinnn hepimiz için neşe dolu yıllar diliyorum.......

Damak Tadı dedi ki...

Her yeni yıl,yeni tazelenen umutların,çoğaln sevgilerin habercisidir.2008 Yılıda böyle hep güzel olsun.Sana,ailene ve tüm sevdiklerine MUTLU YILLAR diliyorum...Hep mutlu kalın..

Sevgilerimle

keskinli dedi ki...

Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice yıllara!

etkinlige katildigin icinde tekrar tesekkürler

Disalce dedi ki...

mutfaközleminin yaptığı herşey çok güzel oluyor zaten...

börekler nefis canım...

ellerine sağlık...Rabbim hayırlı bir yıl nasip etsin inş...

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Çok güzel bir börek.Tabak da güzelmiş:)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ellerine sağlık,harika bir börek olmuş..

Hayırlı,huzurlu ve bereketli yıllar dilerim..

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Yeni yılını en içten dileklerimle kutlar,ailenle birlikte sağlıklı ve huzurlu bir yıl geçirmenizi dilerim.

Ellerine sağlık,börek nefis görünüyor.

nil-nennenmutfakta dedi ki...

CANIM SAĞLIKLI, BAŞARILI VE MUTLU BİR YENİ YIL DİLEĞİYLE SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM.....
NİL

NiNo dedi ki...

canim benim sanada iyi seneler tum dileklerin gercek olsun yeni senede sevgiler

meleginmarifetleri dedi ki...

bu börek çok güzel oluyor ellerine sağlık canım öptüm iyi yıllar dilerim baaay