6 Aralık 2007 Perşembe

PATATESLİ TUZLU KEK


Acaba kekmi desem, börekmi? :) bende bilmiyorum...
Malzemeleri:2 orta boy patates küp küp doğranmış olucak
1 su bardağına yakın sıvı yağ
1 su bardağı yoğurt
kabartma tozu
tuz ,nane
2 yumurta
aldığı kadar un
Yapılış:Bütün malzemeler karıştırılır.Sırası çok önemli değil,ama kabartma tozu en son koyulsa kabarması açısından iyi olucaktır.Orta boy yağlanmış bir tepsiye döküp,170 derece fırında yarın saat kadar pişirilir.Tuzlu sevenlerin asla vaz geçemiyeceği bir tad olucağına inanıyorum..

7 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

ben bu tarife bir de soğan ekliyorum küp küp doğrayıp. çok güzel tad veriyor bir de öyle dene belki beğenirsin...

Yaren dedi ki...

Cok güzel ve enteresan görünüyor,bence kurabiye ye daha cok benziyor.Ellerine saglik canim.

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok guzel oluyor bende severim kasar rende ve uzerine bol susam cok yakisiyor ellerine saglik afiyet olsun canim

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Tuzlu kek hiç yapmadım.Güzel görünüyor.Ellerine sağlık.

meleginmarifetleri dedi ki...

melek ellerine sağlık canım eminim güzel olmuştur hoşçakal

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis olmuşa benziyor canım ellerine sağlık.Marmelatlı kurabiyelerinde öyle görünüyorlar.

Afiyetler olsun..Sevgiler

EZGi :)) dedi ki...

merhaba melek hanım.patatese bayılırım ve kekide süper görünüyor.
sitemde gördügünüz ev bana ait.beğenmiş olmanıza cok sevindim.
sevgiler