7 Ekim 2007 Pazar

ŞEKER PARE

Malzemeler1 paket katı yağ1 su bardağı şeker1 yumurta1.5 çay kaşığı kabartma tozualabildiği kadar unüzeri için:fındık, cevizşerbeti için:3.5 bardak şeker4.5 bardak suYapılışı:Katı yağ oda sıcaklığında bekletildikten sonra içine yumurta,şeker,kabartma tozu,aldığı kadar un koyup yoğurulucak yani bütün malzemeleristenirse içinede ceviz v.s. koyulabilir.yoğurup şekil verilince üzerine ben yumurta sürmedim istiyen yumurta sarısı sürebilir 180 derecelik fırında 20-25 dk kadar pişer üzerine şerbeti şeker pare soğuk halde dökülür.Çok kolay ve lezzetli bir tarif . . . afiyet olsun ! . . .
M.AKIN tarafından gönderildi 15:37
2 Yorum:
R. Akın dedi ki...
Bu fotoğrafı her gördüğümde canım feci şekerpare çekiyo.Napsak?:)Siten hayırlı olsun.İsmi çok hoş.Ortak memleketimizi anımsatıyo:)Bu arada ben yaprakların çoğunu sardım,daha kış gelmeden.Kilerde bir kavanoz kaldı galiba.Bayramda ani bir baskın yapsak mı?
05 Ekim 2007 Cuma 16:31
M.AKIN dedi ki...
güzel yorumun için saol o senin kendi kalbinin güzelliklerini yansıtmışın..siz yeterki gelin ben size ne şeker pareler yaparım.yoksa bayramda gelme gibi bir durumunuzmu var?

Hiç yorum yok: